آموزش پاک کردن تتو در اصفهان

دوره آموزشی ریموو تتو (eyebrow tattoo removal) یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی در لاین زیبایی است. تتو تزریق رنگدانه به زیر پوست است که افراد آن را برای نقاط مختلف صورتشان انجام می دهند. گاهی اوقات ممکن است خانم ها از تتو کردن پشیمان شوند و یا بخواهند طرح تتو شان را تغییر دهند. در چنین شرایطی سراغ کسانی می روند که ریمووال تتو انجام می دهند. بنابراین پاک کردن تتو به معنی حذف و از بین بردن رنگدانه هایی است که قبلا زیر پوست تزریق شده بودند.

مرکز تخصصی آرایش دائم سمیرا یغمائی، با سالها تجربه در زمینه آموزش پاک کردن تتو در اصفهان، بهترین ورکشاپ ها و کلاس های آموزشی را در این زمینه برگزار می نماید.

آکادمی سمیرا یغمائی با سابقه درخشان در آموزش میکروبلیدینگ، بهترین مرکز آموزش میکروپیگمنتیشن در اصفهان و بهترین مرکز دوره میکروبلیدینگ در اصفهان شناخته می شود.

آموزش پاک کردن تتو در اصفهان

معرفی دوره آموزش ریموو تتو

در دوره آموزشی ریموو تتو ( پاک کردن تتو )  شما صفر تا صد تکنیک های ریموو تتو را می آموزید. در این دوره های آموزشی با ریموو انواع تتو در نقاط مختلف صورت آشنا شده و پس از پایان دوره توانایی ریموو کامل با استفاده از تکنیک های جدید و به روز را کسب می کنید.

سرفصل های دوره آموزش تتو ریمووال

در دوره آموزشی ریموو تتو شما صفر تا صد آنچه که باید بدانید را می آموزید. به همین علت پس از پایان دوره می توانید با توانایی و تسلط کاملی که دارید، ریموو تاتو را انجام دهید. در این دوره های آموزشی سرفصل های زیر برای شما در نظر گرفته شده است:

  • مشاوره اصولی به مشتریان و پذیرش آنها
  • آشنایی با ساختمان پوست
  • آشنایی با مواد مورد نیاز برای ریموو تاتو
  • آموزش کامل پاک کردن تتو ابرو
  • آموزش کامل پاک کردن تتو خط چشم و بن مژه
  • مراقبت های بعد از ریموو تتو
تاتو ابرو در اصفهان - تتو ابرو اصفهان

مراحل آموزش ریمووال تتو در اصفهان

در دوره آموزشی ریموو تتو تمامی سرفصل های نامبرده شده به شما آموزش داده می شوند. مراحل آموزش بدین صورت است که:

ابتدا هنرجویان با ساختمان پوست و انواع تاتو صورت آشنا خواهند شد.

در مرحله بعدی از آموزش  ریمووال مربی تمامی دستگاه ها، مواد و ابزارهای مورد نیاز را به هنرجویان معرفی کرده و در مورد نحوه عملکردشان توضیحاتی را ارائه می دهد.

پس از آن نحوه صحیح و اصولی پاک کردن تتو (  تتو ریمووال ) قسمت های مختلف صورت مرحله به مرحله و به صورت کاملا اصولی به هنرجویان آموزش داده می شود. آموزش های این مرحله عملی هستند.

پس از تکمیل آموزش ریموو تاتو، هنرجو در خصوص مراقبت های ویژه ای که بعد از ریموو باید انجام شود، اطلاعات کاملی کسب می کند.

در نهایت تمام آنچه که در طول دوره به هنرجو آموزش داده شده است، زیر نظر مربی و روی پوست مصنوعی تمرین می شود. البته هنرجو می تواند آموخته هایش را روی صورت واقعی نیز تمرین کند.

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن سمیرا یغمائی

مراحل آموزش ریمووال تتو

در دوره آموزشی ریموو تتو تمامی سرفصل های نامبرده شده به شما آموزش داده می شوند. مراحل آموزش بدین صورت است که:

  • ابتدا هنرجویان با ساختمان پوست و انواع تاتو صورت آشنا خواهند شد.
    در مرحله بعدی از آموزش پاک کردن تتو مربی تمامی دستگاه ها، مواد و ابزارهای مورد نیاز را به هنرجویان معرفی کرده و در مورد نحوه عملکردشان توضیحاتی را ارائه می دهد.
  • پس از آن نحوه صحیح و اصولی پاک کردن تتو قسمت های مختلف صورت مرحله به مرحله و به صورت کاملا اصولی به هنرجویان آموزش داده می شود. آموزش های این مرحله عملی هستند.
  • پس از تکمیل آموزش ریموو تاتو، هنرجو در خصوص مراقبت های ویژه ای که بعد از ریموو باید انجام شود، اطلاعات کاملی کسب می کند.
  • در نهایت تمام آنچه که در طول دوره به هنرجو آموزش داده شده است، زیر نظر مربی و روی پوست مصنوعی تمرین می شود.
  • البته هنرجو می تواند آموخته هایش را روی صورت واقعی نیز تمرین کند.

برای دریافت مشاوره و ثبت نام در دوره آموزش پاک کردن تتو در اصفهان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۳۲۲۸۹۶۸۳-۰۹۰۱۹۰۹۱۳۱۰

سوالات رایج آموزش تتو ریمووال

آیا در پایان دوره آموزشی ریموو تتو از هنرجو آزمون گرفته می شود؟

برای شرکت در دوره آموزشی ریموو تتو نیازی به هیچ پیش زمینه ای ندارید. همچنین پس از پایان دوره آموزشی هیچ آزمونی از شما گرفته نمی شود. از آنجایی که این رشته مدرک فنی و حرفه ای ندارد شما می توانید بلافاصله پس از تکمیل دوره وارد بازار کار شوید.

پس از پایان آموزش پاک کردن تتو در اصفهان هنرجو به طور کامل مهارت برداشتن تتو را کسب می کند. در نتیجه می تواند بدون واسطه و مستقیم وارد بازار کار شود. البته ناگفته نماند که تکرار و تمرین در این زمینه باعث بالا رفتن مهارت هنرجو می شود. هنرجو می تواند با تقویت مهارت های فردی و تلاش و پشتکار در بازه زمانی کوتاهی به کسب درآمد عالی از ریمووال تتو برسد.

پررونق بودن بازار کار  ریمووال تتو یکی از اصلی ترین دلایل پرطرفدار بودن دوره آموزشی ریموو تتو است. امروزه پاک کردن تتو با تکنیک های جدید و به روز آموزش داده می شود. به همین علت عوارض ناشی از ریموو تاتو به حداقل می رسد. در نتیجه متقاضی برای ریموو تاتو قدیمی بسیار زیاد است و این حرفه به بازار کار خوب و پردرآمدی تبدیل شده است.

آرایش دائم یکی از پرطرفدارترین روش ها برای زیبایی و اصلاح نواقص چهره است. به همین علت خانم ها به شدت از انواع آرایش دائم استقبال می کنند. همین موضوع باعث شده تا بازار کار ریمووال در ایران بسیار سودآور و پررونق باشد. ممکن است بعد از مدتی کسانی که آرایش دائم انجام داده اند، پشیمان شوند یا بخواهند مدل تتو شان را تغییر دهند. در چنین شرایطی نیاز به ریمو تتو دارند. در نتیجه  ریمووال بازار بسیار پررونقی دارد.

برای دریافت مشاوره و ثبت نام در دوره آموزش پاک کردن تتو در اصفهان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۳۲۲۸۹۶۸۳-۰۹۰۱۹۰۹۱۳۱۰

چه ابزارهایی برای دوره ریمووال نیاز است؟

دوره آموزش پاک کردن تتو در اصفهان نیازمند داشتن ابزارها و وسایل و مواد مصرفی متنوعی است. این ابزارها شامل مواد مخصوص برای پاک کردن تتو، سرم شستشو، نوترالایزر و محلول های آنزیم هستند. همچنین هنرجو می تواند یک سری ابزارها و ابزارها شامل دستگاه میکروپیگمنتیشن ، انواع کارتریج و مواد مخصوص و لوازم مصرفی را نیز در طول دوره تهیه کند.

آموزش پاک کردن تتو در اصفهان