آموزش میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان

آموزش میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان با مدرک فنی و حرفه ای به تمام کسانی توصیه می شود که می خواهند درآمد خوبی داشته باشند. میکروپیگمنتیشن چشم یکی از شاخه های آرایش دائم به حساب می آید که امروزه تقاضا برای انجام آن بسیار زیاد است. با گذراندن دوره های تخصصی آموزش میکروپیگمنتیشن چشم eye micropigmentation learning می توانید مهارت کافی برای انجام آرایش دائم چشم را به دست آورید. پس از آن بدون واسطه و با مهارت مستقیما وارد بازار کار شوید.

مرکز تخصصی آرایش دائم سمیرا یغمائی، با سالها تجربه در زمینه میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ، بهترین ورکشاپ ها و کلاس های آموزشی را در این زمینه برگزار می نماید.

آکادمی سمیرا یغمائی با سابقه درخشان در آموزش های آرایش دائم، بهترین مرکز آموزش میکروپیگمنتیشن در اصفهان   شناخته می شود.

مرکز آموزش میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان

سرفصل های آموزش میکروپیگمنتیشن با مدرک فنی و حرفه ای

آموزش میکروپیگمنتیشن چشم  یک فرآیند کاملا حساس و دقیق است. به همین علت در دوره های آموزشی شما با آیتم های مختلفی به شما آموزش داده می شوند. سرفصل های آموزش میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان به شرح موارد زیر هستند:

  • آموزش شناخت آناتومی چهره برای متعادل سازی
  • شناخت انواع پوست برای کار با دستگاه کارتریج
  • آموزش رنگ شناسی
  • آموزش انواع خط چشم های ساده، مینیاتوری، رنگی و چند رنگ
  • آموزش شیدینگ، بن مژه و خط چشم کامل
  • معرفی دستگاه ها و ابزارهای مورد نیاز
  • و …

در آموزش میکروپیگمنتیشن چشم شما تمام مباحث پایه و اصولی و نحوه اجرای تکنیک ها را به طور کامل آموزش می بینید. پس از شناخت ابزارها و دستگاه های لازم برای انجام میکروپیگمنتیشن، می توانید به صورت کاملا اصولی، آموخته هایتان را به صورت عملی تکرار و تمرین کنید. در آموزش میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان دو مرحله تئوری و عملی را پشت سر می گذارید. در مرحله تئوری با مباحثی مانند بهداشت فردی، پوست شناسی، رنگ شناسی، شناخت آناتومی چهره و… آشنا خواهید شد. این موارد، پیش نیاز آموزش عملی هستند.

پس از آموزش تئوری، مربی آموزش های عملی و اجرای تکنیک ها را مو به مو به شما آموزش می دهد. در این مرحله تلفیقی از آنچه که در دوره تئوری آموخته اید و اجرای تکنیک ها به شما کمک می کند تا شروع به انجام کار کنید.

میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان

برای دریافت مشاوره و ثبت نام در دوره آموزش میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۳۲۲۸۹۶۸۳-۰۹۰۱۹۰۹۱۳۱۰

مراحل آموزش میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان

معرفی و آموزش کار با ابزارها

در اولین گام، تمام ابزارهایی که برای انجام میکروپیگمنتیشن چشم به آن نیاز دارید، به شما معرفی می شوند. پس از آن نحوه کار با این ابزارها را به طور کامل می آموزید.

آموزش کامل تکنیک ها

در گام بعدی از آموزش میکروپیگمنتیشن چشم، تکنیک های روتوش، شیدینگ، لاینر و… به طور کامل به شما آموزش داده می شود. آموزش سایه مژه، بن مژه، خط چشم کامل، خط چشم مینیاتوری و به طور کلی تمام تکنیک هایی که از طریق میکروپیگمنتیشن برای چشم پیاده سازی می کنید، در این مرحله به شما آموزش داده می شود.

آشنایی با رنگ ها

یکی از مباحث آموزشی در دوره میکروپیگمنتیشن چشم، آشنایی با رنگ هاست. در این مبحث شما با انتخاب رنگ مناسب با جنس پوست و شناخت کلی رنگ ها آشنا خواهید شد.

بهداشت و ایمنی

بخش دیگری از مباحث آموزشی در این دوره به بهداشت و ایمنی به منظور جلوگیری از عفونت چشم و مشکلات جدی دیگر اختصاص دارد.

آموزش کار با دستگاه

در کلاس های آموزشی دوره میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان شما به طور کامل کار با دستگاه میکروپیگمنتیشن را می آموزید. همچنین تمام مباحث مربوط به تنظیمات دستگاه در این دوره به شما آموزش داده می شود.

معرفی ابزارهای مورد نیاز میکروپیگمنتیشن چشم

ابزارهایی که برای آموزش میکروپیگمنتیشن چشم به آنها نیاز دارید، به شرح موارد زیر هستند:

  • دستگاه میکروپیگمنتیشن: تهیه دستگاه میکروپیگمنتیشن برای اجرای تکنیک ها ضروری است.
  • سوزن های میکروپیگمنتیشن: شما باید سوزن های مخصوص میکروپیگمنتیشن را تهیه کنید تا با استفاده از آنها تکنیک هایی که آموخته ای را پیاده سازی کنید.
  • بی حسی: برای بی حس کردن پوست باید بی حسی مناسب تهیه کنید.
  • رنگ های مخصوص: تهیه رنگ های مخصوص برای اجرای میکروپیگمنتیشن چشم ضروری است.
  • وسایل بهداشتی: در دوره آموزش میکروپیگمنتیشن چشم شما به یک سری وسایل بهداشتی نیاز دارید. ماسک، دستکش، ضد عفونی کننده برای ابزارها و… از جمله وسایل بهداشتی هستند که در دوره آموزشی باید تهیه کنید.
  • کرم ضد التهاب: به منظور کاهش التهاب و کبودی لازم است تا این کرم را تهیه کنید.
ابزارهای میکروپیگمنتیشن چشم

سوالات رایج آموزش میکروپیگمنتیشن چشم

بازار کار میکروپیگمنتیشن چشم چگونه است؟

بازار کار میکروپیگمنتیشن چشم و به طور کلی رشته ها و زیر شاخه های آرایش دائم در ایران بسیار خوب و عالی است. همانطور که می دانید طی چندین سال اخیر، تمام مشاغلی که در حوزه زیبایی و جوانسازی فعالیت می کنند، رشد و پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده اند. زیبایی چشم ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی ظاهری افراد می گذارد. از این رو آرایش دائم چشم یکی از پرطرفدارترین انواع آرایش های دائم در کشور ما به حساب می آید.

درآمد عالی: از جمله مهمترین مزایای میکروپیگمنتیشن چشم، درآمد عالی آن است. آرایش دائم چشم متقاضیان زیادی دارد. شما از این طریق می توانید به کسب درآمد عالی برسید.

آموزش آسان : شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به خوبی مهارت میکروپیگمنتیشن چشم را بیاموزید.

نیاز به سرمایه اولیه کم : برای ورود به بازار کار، شما به سرمایه اولیه کمی نیاز دارید. با بودجه مناسب می توانید تمام ابزارهای مورد نیاز برای میکروپیگمنتیشن چشم را خریداری کنید و به سرعت جذب بازار کار شوید.

دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن چشم به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. در صورتی که امکان شرکت در دوره های حضوری را نداشته باشید، می توانید در دوره های آنلاین آموزش میکروپیگمنتیشن چشم شرکت کنید. در این دوره ها مباحث تئوری و عملی به طور کامل به شما آموزش داده می شوند.

بعد از پایان دوره آموزش میکروپیگمنتیشن چشم، شما مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت می کنید. با مهارت هایی که در این دوره های آموزشی کسب کرده اید می توانید به سرعت جذب بازار کار شوید و فعالیتتان را آغاز کنید. با شرکت در این دوره های آموزشی شما بی نیاز از هر دوره آموزشی دیگر خواهید بود. پس از اتمام دوره میکروپیگمنتیشن شما مهارت کافی برای کشیدن انواع خط چشم و شیدینگ چشم را پیدا می کنید. در حال حاضر دوره های میکروپیگمنتیشن چشم جزو پرطرفدارترین دوره های آموزشی است که بسیاری از خانم ها برای یادگیری آن و رسیدن به درآمد عالی اقدام می کنند.

برای دریافت مشاوره و ثبت نام در دوره آموزش میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۳۲۲۸۹۶۸۳-۰۹۰۱۹۰۹۱۳۱۰

مقالات مرتبط

تخفیف ویژه تابستان 1403

جهت استفاده از تخفیف ثبت نام دوره های آموزشی،  فرم را تکمیل نمایید.