میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان

یکی از آرایش های دائم که در بین خانم ها طرفداران بسیار زیادی دارد، میکروپیگمنتیشن چشم (Eye micropigmentation) است. در این روش به کمک یک دستگاه ایمن در قسمت خط چشم رنگدانه استاندارد کاشته می شود و آرایشی زیبا و نیمه دائم در ناحیه چشم ایجاد می شود. میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان بر اساس فرم چهره و انتخاب هر فرد از یکی از روش های زیر استفاده می شود:

  • بن مژه
  • خط چشم
  • سایه چشم (آی شیدینگ)
خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان در آکادمی تخصصی آرایش دائم سمیرا یغمایی با جدیدترین متدهای روز دنیا و بهترین ابزار و متریال انجام می شود
میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان

قیمت میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان

بن مژه

قیمت ۱۴۰۳

۱میلیون و ۵۰۰ تومان

خط چشم مینیاتوری

قیمت ۱۴۰۳

۲ میلیون تومان

خط چشم ضخیم

قیمت ۱۴۰۳

۲ میلیون و ۵۰۰ تومان

برای دریافت مشاوره رایگان بهترین میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۳۲۲۸۹۶۸۳-۰۹۰۱۹۰۹۱۳۱۰

روش اجرای میکروپیگمنتیشن چشم

در مرکز تخصصی سمیرا یغمایی، برای خدمات میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان مراحل زیر انجام می شود.

مشاوره

اولین مرحله کار انجام مشاوره با یک تکنسین با تجربه در این زمینه می باشد. معمولا در مشاوره درباره نتیجه کار و روند اجرای میکروپیگمنتیشن چشم صحبت می شود و به سوالات شما در این زمینه پاسخ داده خواهد شد.

آماده سازی ناحیه چشم

قبل از انجام میکروپیگمنتیشن چشم، تکنسین اطراف چشم را به دقت تمیز کرده و با استفاده از بی حسی موضعی پوست را آماده می کند.

طراحی مدل برای ناحیه خط چشم

در این مرحله تکنسین شکل و محل قرار دادن رنگدانه را طراحی و ترسیم می کند.

انتخاب رنگدانه

در این مرحله تکنسین رنگ هایی که برای رنگدانه مناسب هستند را متناسب با پوست شما انتخاب خواهد کرد.  

انجام میکروپیگمنتیشن

به کمک یک دستگاه دستی که دارای سوزنی ظریف است، با دقت رنگدانه در پوست کاشت می شود. تکنسین تا زمانی که خط چشم به رنگ و حالت دلخواه برسد، آن را به صورت لایه لایه با ضرباتی در پوست وارد می کند.

مرکز آموزش میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان

معایب و مزایای میکروپیگمنتیشن چشم

میکروپیگمنتیشن نیز مانند سایر روش های آرایش دائم، به مراقبت‌ های ویژه ای نیاز دارد. میکروپیگمنتیشن باید به دقت انجام شود تا از عوارض جانبی آن جلوگیری شود. در زیر مزایای این روش آورده شده است:

دائمی بودن

دیگر لازم نیست هر روز زمان زیادی برای آرایش چشم های خود صرف کنید. همینطور می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

زیبایی ظاهری

یکی از مهم ترین مزیت های میکروپیگمنتیشن زیبایی ظاهر است. با داشتن یک خط چشم دائم و شیک، چهره تان زیباتر از گذشته به نظر خواهد رسید.

معایب میکروپیگمنتیشن

احتمال عفونت

تجهیزاتی که برای میکروپیگمنتیشن چشم استفاده می شوند باید به طور کامل استریل باشند. استفاده از سوزن‌ های غیر استریل عفونت و بیماری ‌هایی مانند هپاتیت را به راحتی از فردی به فرد دیگر انتقال می دهند.

دشواری پاک کردن آرایش دائم

پاک کردن میکروپیگمنتیشن کار بسیار سخت و زمان ‌بری می باشد. برای پاک کردن میکروپیگمنتیشن باید درد زیادی را تحمل کنید و چندین بار ویزیت شده و هزینه بپردازید.

ماندگاری میکروپیگمنتیشن

 

دائمی بودن هم یک مزیت است و هم می تواند یکی از معایب میکروپیگمنتیشن محسوب شود. در صورتی که فرد بخواهد خط چشم خود را پاک کند، دچار دردسر زیادی خواهد شد.

میکروپیگمنتیشن چشم، مناسب چه کسانی است؟

  • چشم برخی از افراد به مواد آرایشی حساسیت دارد و این افراد نمی توانند از آرایش چشم از جمله خط چشم معمولی استفاده نمایند، بنابراین، برای چنین افرادی میکروپیگمنتیشن چشم یک گزینه فوق العاده است.
  • بسیاری از خانم های کارمند تمایل به کشیدن خط چشم به صورت روزانه دارند. اما این کار می تواند هر روز وقت زیادی از آن ها را بگیرد. این روش گزینه ای مناسب برای این افراد است.
  • خانم های ورزشکار همیشه به دنبال آرایشی هستند که با تماس با آب و تعریق پاک نشود. خط چشم های معمولی چنین خاصیتی ندارند. بنابراین، روش میکروپیگمنتیشن چشم می تواند یک انتخاب خوب برای ورزشکاران باشد.
  • برخی از افراد دارای چشم های افتاده می باشند. این افراد با میکروپیگمنتیشن چشم می توانند، فرم چشم ها و افتادگی آن را اصلاح کنند.
  • افرادی که از قبل تاتوی پخش شده در چشم خود دارند، به کمک این تکنیک خط چشم پخش شده آن ها به یک سایه طبیعی و بسیار زیبا تبدیل خواهد شد.
  • افرادی که مشکلاتی مانند آرتروز دارند و نمی‌توانند به راحتی با دست ‌های خود کار کنند، می‌توانند از آرایش دائم برای زیبایی خود استفاده نمایند.
  • افرادی که دارای پوست حساسی هستند و یا به برخی از لوازم آرایشی حساسیت نشان می دهند، می توانند از میکروپیگمنتیشن برای داشتن چهره ای جذاب‌ و زیبا استفاده نمایند.
میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان

برای دریافت مشاوره رایگان خدمات میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۳۲۲۸۹۶۸۳-۰۹۰۱۹۰۹۱۳۱۰

انتخاب بهترین روش میکروپیگمنتیشن برای چشم‌های شما

انتخاب بهترین روش میکروپیگمنتیشن برای چشم‌های شما

در اولین جلسه مشاوره تکنسین با فرد درباره روش مناسب برای میکروپیگمنتیشن صحبت می کند و با توجه به چهره فرد و نوع پوست وی از روش مناسب برای این کار استفاده می شود. برای میکروپیگمنتیشن چشم حتما باید از دستگاه استاندارد و ایمن استفاده شود. به این دلیل که پلک ها دارای پوست بسیار نازکی می باشند، اگر وارد کردن سوزن به صورت یکنواخت نباشد، ممکن است به پوست پلک آسیب وارد شده و جوهر پخش شود.

مقایسه میکروپیگمنتیشن چشم با تاتوی قدیمی چشم

از لحاظ نحوه اجرا این دو روش شباهت های زیادی با یکدیگر دارند. اما، در میکروپیگمنتیشن، جوهر به صورت تمیز تر و طبیعی تر بر روی پوست ترسیم می شود.

به طور کلی روش اجرای تاتو با میکروپیگمنتیشن دارای تفاوت هایی می باشد. روش میکروپیگمنتیشن چشم برخلاف تاتو، بدون درد و خونریزی می باشد و کمتر پوست را ملتهب می کند.

در روش میکروپیگمنتیشن چشم از پکیج های یکبار مصرف استفاده می شود. همینطور، رنگ های مورد استفاده تست شده هستند و ایمنی و بهداشت کار کاملا رعایت می شود. بنابراین، افراد با خیال راحت می توانند از این روش برای آرایش دائم استفاده نمایند.

سوالات رایج در مورد میکروپیگمنتیشن چشم

آیا پس از گذشت زمان کوتاهی میکروپیگمنتیشن دچار تغییر رنگ می شود؟

تغییر رنگ خط چشم بستگی به رنگ پوست مراجعه کننده و کیفیت متریال استفاده شده دارد، افرادی که پوست سبزه دارند به علت وجود رنگدانه آبی در پوستشان ، ممکن است بعد از گذشت یکسال خط چشم تغییر رنگ دهد و نیاز به ترمیم داشته باشد

توصیه می شود بوتاکس بعد از میکروپیگمنتیشن چشم انجام شود.

در صورتی که میکروپیگمنتیشن چشم بدون درد یا خونریزی باشد و به پوست آسیب نزند، سیستم استانداردی است. مشتری پیش از انجام میکروپیگمنتیشن، می تواند کارتریج بسته بندی را مشاهده نماید. یک سیستم استاندارد در زمان میکروپیگمنتیشن نویزی ندارد.

برای دریافت مشاوره میکروپیگمنتیشن چشم در اصفهان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۳۲۲۸۹۶۸۳-۰۹۰۱۹۰۹۱۳۱۰